burkina-faso - ouagadougou

TJENIS PENIS!
nu e ja TRÖÖÖTT! men ja ska försöka ta mig ut och springa! eller nej de fick jag inte.. ''för mörkt utee'' men jag ska iaf ta och göra lite situps och armhävningar!!! hehe.. idag hade vi det där javla kart-provet. men inte ens hälften av det ja pluggat på kom på provet. liite segt bara sådär att veta hur många timmar man har suttit och pluggat i onödan. nu e ja bitter igen! inte bra! men jag har inte riiiktigt flyt just nu måste jag säga..
jajajaj. efter skolan va ja men mina kära vänner Edvin, Pål och IDA! det va kuul! vi gick på stan och ja hittade snyggaste byxorna som självklart var förstora.. dåligt flyt där me! men vi satt iaf och käka på donken sen och pratade om vad för rykten som gick om oss. jag fick reda på att typ när jag och fabian blev ihop så snacka folk om att jag slutade äta då för att han hade sagt åt mig att göra det. hahahah asså vad får folk saker ifrån?
de va iaf intressant!! sen hade jag gitarr! det var naaajs! kul att snacka men lovisa (tjej som går med mig).
'
'
fick förut en kommentar:
skriva om mina ex vet ja inte riktig om ja vågar... hahaha
men ja kan skriva om mina NUVARANDE POJKVÄNNER!!!!
'
'
JAKE GYLLENHAAL
han är min ääääkta pojkvän!!!!
JAMES FRANCO

i löööv him!
ROBERT PATTINSON

mobba mig om ni vill men han ÄR min maan!!!
AA det var väl alla! haha... och smaskiga detaljer??
okej nu gör jag ett nytt försök att lägga upp min andra favorit låt just nu
hatade den första gångerna men nu ÄLSKAR jag den! heheh vidion suger dock tror jag
HEJ PÅ ER!!!!<3  (KOMMENTERA FÖRRRRR FAN!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0