GOOODMORNING!!!!

(tidsinställt inlägg)
hoppas att jag vaknade på rätt sida och just nu har en mycket munter mogon! hinner inte skriva på mornarna så ja skriver NUU!
idag ska vi ha skoljogg.. funderar på om man ska satsa eller inte :S om de e dåligt väder så dör jag nog lite..
vart jag mig i välden vänder ståt jag här med tomma händer...
asså har den verkligen på hjärnan!
efter skolan är det iaf tänkt att ja ska på biio med några kära vänner från vitsgarn!
vet inte vilka än :P alla som vill typ :D
och på lördsag ska jag först på min lilla kusins dop och sedan bär det förhoppningsvis av mot uppsala!!
det är typ kulturnatten där eller nåt så det lär ju bli najs!
kul att träffa uppsalagänget igen!
lite gamla bilder

fuck you..

jag och emma för 2 år sen

haha mitt härliga finger

ANNIE OCH JA!

syster<3

idur på sjukhuset!
'
'
finns så himla mkt minnen på min dator... som gör än både glan och ledsen!
haha sorry om någon tyckte att mitt lilla finger ja äkligt ;)
TJADÅ!!!
ha en supedag och kom hem glada!!!!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: DITT STÖRSTA FAN

JO JAG VILL VERKLIGEN VERKLIGEN HÖRA TALAS OM DINA EX. GÖRE GÖRE GÖRE!

2011-09-11 @ 12:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0