in my head

gick hem tidigare idag! mådde lite bajs om man säger så.
har pluggar sen dess!
(suttit vid datan)
har bytt pp på fejjan igen! den gamla va lite cepe..
va tycks?

asså haha afs-skvellerblogg har gjort et grovt inlägg nu!
undra va folk kommer tycka.
JAG FÅR DAMP PÅ GEOGRAFI!!!
seriöst, när ska ja ha användning för att veta hur nederländerna har ökat sitt lands yta..
VI HAR GOOGLE FÖR FAN!!
nejmen.. ja e lite arg på mina läxor just nu..
på freeeedag blire troligtvis NRJ men annie och ida + massa fler kasnke?
tog massa bildör med syster:
SÖTA VI E DÅÅ♥
nu ska jag försöka plugga lite mer!!!
asså e de kul om ja läger upp vad ja har på mig eller bara patetiskt?
hahahh...
WALLAH!!!!

gammal favvo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0