min farsa e rik.. ska vi hångla?

HEJHEJ!
idag har jag varit duktg! jag har fixat mitt busskort och pluggat ända sedan ja kom hem! det går nästan bra! men nu måste jag snart dra och käka ngt jävla middag med pappas jobb typ! jag får lite damp på att jag måste följa med fast det är HELT ONÖDIGT.
men men..
i skolan hände det inte mycket. Bolan va lite trög som vanligt, Datta malde på.
jag hittade min försvunna musikpärm!!!
ååh ja har typ inget att skriva om känner jag! är sjukt trött så orkat typ inte tänka liksom.
detta hade jag på mig idag:

tröja: gina  jeans: tiger of sweden  jacka: zara

YEES...
vill verkligen lägga upp en låt men ja minns inte hur man gör..  :(
men nu måste jag dra!
KRAAAAAM!!!!
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0