the whomping willow

mina ben är taggiga.. SOFT!!
idag hade vi det där jävla so-provet. Men de gick faktidkt ganska bra! Asså om det är ngn som inte gåt i min klass som läser detta så: VAR GLADA!!!! asså dattish proven e tortyr måste jag säga..
annars va de en braaa skoldag!
haha stel skollunch med pål, fabbe, keoma och jonas... hahahhah. fick en fin bild på maten iaf!
haha soooo fresh..
jajajjajaja
efter skolan va ja lite med pål, edvin och ida! Vi gick till umo och tog kondomer... haha och sen till BK och åt pommes. Sen drog ja och idur hem till henne! där chilla vi och jag tog ut lite mer av unfaithful på piano!! DUKTIG JA EE!!!
SÖTAAA!! heh
IDA OCH JA!!
aningen hyper där i bakrunden??
AJA de va treeeevligt iaf!!
Sen gick mi familla y yo ut och käka! de va mys fast ja palla typ inte äta.. haha
men nu måste jag läsa ut Jag saknar dig såååå.. TJAAAHDÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0