walkning in memphis


TJO
Kom nyss hem från la guitarra! de va naaajs. lärde mig:
ÄLSKAR DEN!!
måste dock träna lite.. hhehe
imorgon fyller mi madre år!
jag och olivia har köppt en fin typ vas eller som man har ljus i eller nåt!
den e iaf fett fin!
idag fotades vi inför paris vilket gick bra och sen så sjöng vi ju in fyrorna också! de va gulligt.
colle har flyttat sin blogg till myshowroom och hon säger att de e awesome så ja funderar på att byta dit också!
fast liiiite bökigt ;)
nu ere pappas goda tjockpannkaka till middag!
ja e FET hungrig.
kan något SNÄLLA tvinga mig att gå ut och springa?!?!?!!?!?
OCH VAD HÄNDE MED ALLA KOMMENTARER JAG FICK I BÖRJAN?
JAG SER JU ATT NI SMÅ KORVAR LÄSER MEN NI ÄR SJUKT TYSTA AV ER!
i miss u...
hihi
AJA
HEEEEEJJJDDÅÅÅÅÅ SÅÅÅ LÄÄÄÄNGEEEE!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Colle

JA BYT DIT :D bästa!!!!

2011-09-15 @ 19:52:41
URL: http://colleingestrom.myshowroom.se
Postat av: annaaaa

i'm heeeere i promise, hahah! skojjaaaaa.. hade en blogg där förut och det är fett braaaa :D

2011-09-15 @ 20:12:54
Postat av: Anonym

om jag ska läsa din blogg får du ta och byta färg på texten! annars kan man ju inte se vad det står :/ puss på dig söta syster :)

2011-09-15 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0